Tuesday, August 18, 2009


送给亲爱的你
明白爱是放不低
留住你却是这么这么的难
愿我可 时空中往返
我小心翼翼的保存这段感情
可是我一次的错
毁掉了所有
刚开始真的很后悔
可是最后 知道 你并不爱我
many question inside my heart
told u tat my apologize n regret
serious tat u are vry important in my heart
i knw uu same dissapointed to me
wat excuse me and uu
finally..we will become wat relation?
为了你 为了我
顺其自然
相信以后就算我等到了
你也不会再属于我
谢谢你说的 你想我做你最幸福的人
的确很感动

No comments:

Post a Comment